Myyy blogg my rules,FrejaTidblom ♥

Alla inlägg den 8 juli 2011

Av Freja Tidblom - 8 juli 2011 13:30

Just nu så försöker man stänga av en tvättmaskin så att jag kan hänga up tvätten  ! hahahah, hur lyckas man inte få up en tvättmaskin ajaa snart ska vi äta sen ska vi hämta up Kyris så åker vi till Mårängsbadet och badar !


    glöömde säga att jag har hunnit sola ocksåå !men nu ska jag äta sen drar man somsagt till en sjöööööööööööö ! bloggar mera när jag kommer hem ! Puss

Av Freja Tidblom - 8 juli 2011 10:56

Hej Hopppp !vaknade vid ungefär klockan 9 idag sen gjick jag up och jobbade så att jag känade pengar , jag plockade ur diskmaskinen och gjorde frukost !

ajaa får se vad jag hittar på idag mamma sa något om att vi kanske åker  och badar men får se hur det blir med det !

  en suddig bild jag tog imorrse ! (sernyvaken ut på bilden) sen så har jag pappas tröja ocksåååååååååååå!


hareee braaa //Freja

Tidigare månad - Senare månad

Freja Tidblom ♥

Presentation

Freja Tidblom

Jaaag!

Freja Tidblom ♥

FrejásGästbok

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Freja Tidblom ♥

Adda på FB ! Freja Tidblom

 

MSN: Freja_bree@hotmail.com&uml;

 

BDB: Busunge0

 

 

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards