Myyy blogg my rules,FrejaTidblom ♥

Alla inlägg under juni 2011

Av Freja Tidblom - 29 juni 2011 11:54

Nu drar jag till Emmas husvagn och jag kommer sova där tills imorn men imorn när jag kommer hem så bloggar jag dååååååååååååååå!

  någoon random  bild på meej som jag tog på midsommar !


Hajdåååå!



///Freiiia T ! ♥



Av Freja Tidblom - 29 juni 2011 08:18

Heej , dålig uppdateringjaveet men jag harjutrotsallt sommarlooooov !


Som ni kanske vet så var jag meed Sofie igår vi hadeee't såå kuul ! VVi fotade solade badade & åt glass !!!!Bilder kommer !!!!

Klockan tolv idag så åker jag till Emmas husvagn så sover jag däär ! ockksååå !


Kommer bli superkuul ! Jag kommer fota lite när jag ä hoss Emma men jag fotar med mobolen för jag kan liksom inte ta med mig systemkameran dit  Sööta Sofie & Jag   

    

Jaag !


Fotograf : Sofie Svenson  !


   

Söötaste Sofiee igen !


Fotograf : Freja Tidblom (Jag)



  Fotograf : Sofie Svensson !


 

Fotograf : Sofie Svensson ! 


 

Fotograf : Freja Tidblom ( Jag )



Jaoow där har ni lite bilder från igår ! Hare braa !


//Freia Tidblom




Av Freja Tidblom - 27 juni 2011 22:20

  en bild på mig i skarasommarland PS: mitt hår är instoppat i hjälmen , jag har alltså inte rakat av mig mitt hår !!!!!!!!!!   Jag åker någon greej ! (ocksåå på skara )


Ajaa nu ska jag sovaa ! är skittt trötttttttttttt !

Av Freja Tidblom - 27 juni 2011 19:18

Mobilbloggar på IFK Match, berättar mera om dagen senare för nu ska jag vaa social mot ifk heidååååååå

Av Freja Tidblom - 26 juni 2011 20:55


   Chaa chaa kom hem från Sörping för ett tag sen ! jag var i smultronstället meed mormor & morfar , mina kusiner , Maria & Sverker !

Det var grymt gott !




Av Freja Tidblom - 26 juni 2011 12:28

  Himla braa med 107 besökare !!! och det är endå bara morgon ! ! !! !

fortsätt såå !


 skåål för den ni ! hahahhah 


Freia T

Av Freja Tidblom - 26 juni 2011 11:15

Någon som vill va idag ?

kommentera !


Av Freja Tidblom - 26 juni 2011 09:22

   Heeeej heeej ! Just nu så städar jag rummet osådäär , för det låg en massa kläder och min sminkväska hadeåkt ut !

Idag vet jag inte vad jag hittar på jag kanske drar till Kevin eller ringer någon kompis eller något sånt !



Fast nu ska jag lära er som inte kan förkortningar några så ni fattar vad jag skriver !



Inte = it


Någon = ngn


Något = ngt


Eller = elr


Varför = vrf


Kanske = ksk


aaa där har ni några förkortningar !  !


Men nu ska jag draa    //Freiaaaaaa









Freja Tidblom ♥

Presentation

Freja Tidblom

Jaaag!

Freja Tidblom ♥

FrejásGästbok

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Freja Tidblom ♥

Adda på FB ! Freja Tidblom

 

MSN: Freja_bree@hotmail.com&uml;

 

BDB: Busunge0

 

 

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards