Myyy blogg my rules,FrejaTidblom ♥

Alla inlägg under maj 2011

Av Freja Tidblom - 14 maj 2011 13:17

besök aldrig mer den här bloggen för jag har en ny /freja 



frejayeaah.blogg.se           är den nya

Av Freja Tidblom - 12 maj 2011 16:31






Föflåtför dålig uppdatering men jag har inte hunnit !                                                                                                                                                                                                                                                                                            



Vekan :


 Mån - Tis :   såå praoa jag  i F-1 !


Ons: så va jag i skolan .



Nuuuu : nu så har jag och lejla sppelat in en film , som vi ska fixa lite med osåå ! 

Men nu så ville inte hon va mer ele nåt så jag ska hitta på nåt kanske städa lite eller såå !


Neeeee nu vet jag jag ska ut och cyklaaa yeaah ! 


   Frejaa Tidblom yeaaaaah ! 










AJaaaa men skaaa inte sitta mer vi datan när solen skiner ! sååååååå




.Heeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjdååååååååååååååå











Av Freja Tidblom - 7 maj 2011 16:50

Shoo Bree  



Om ni fattar så är mitt liv att dansa ...

Och nu så är jag magsjuk och kan inte vara med på avslutningen i Stadium Arena imorn !


   ussshhh

Men jaja man får ta't helt enkelt ! '


Skulle dansat till den här låten i DISCON !



Av Freja Tidblom - 7 maj 2011 08:33

Heeej alla blogersh !   Just nu är jag hoss min mormor och morfar . mamma kommer kvart i tio !                                                                               Jag mår illa ! javet inte varför ?!

så mamma sa att ja kanske inte får gå på dansen i dag !
Och min dasnslärare sa att om man inte komer på dansen idag får man inte vara med på avslutningen på Stadium Arena imorgon !


Och mamma var jätte tjurig ! :(

Men ja kanske hinner bli bättre men endå sa hon att ja inte skulle gå ! OCH JAG ÄSKAR ATT DANSA ! JAG VILL GÅ på genrepet idag !  





                                                                                                                                                                                         

IBLAND SÅ USHH FÖR MAMMOR !





       









       Ajaa ! Hejdååå alla  !




















Av Freja Tidblom - 5 maj 2011 20:54

  jag mår som bääzt nu!

ingen kan eller får stoppa mig nu !

aja det blev en liten bloggpaus ni i några dagar men nu är jag tillbaka igen ja har jobbat på en ny design om ni inte kan se den så klika på min header !

  har fått ! <3<3<3<3

 

jag har en ny insikt för mitt liv !  :

JAG BRYR MIG INTE OM VAD ANDRA SÄGER JAG GÅR MIN EGEN VÄG OCH HAR MIN EGEN STIL

 

 

AJA KAN KANSKE TA ETT RIKTIGT LONGT INLÄGG IMORN ! FÖR NU SKA JA OCH PAPPA KOLLA PÅ NÅGOT PROGRAM !

 

BYE BYE ! HARE' BÄZZT !

Av Freja Tidblom - 1 maj 2011 08:16

Hej ! Ja han inte blogga så mkt igår för F i l i p p a   &    F r e d r i k a   va hoss mig tills seent seent igår och då orkade ja inte blogga ! ajaa ja bloggar nu iaf .



Valborgs dagen :


först så kom Filippa  o Fredrika som ni  vet och då åkte vi på IFK-Mjällby,och Ifk förlora med typ 0-3 ! :(

Sen åkte vi hem och bara chilla , och vi åt  GRILLAT med ugnspotatis ! Sen vid 9 så åkte vi till en brasa i Rambodal , och när vi kom dit så träffade jag Andrea och några till ! :)

ahahhh det va så kul när han gubben skulle tända brasan så först öste han på BENSIN sen la han på en tändsticka med eld på allt bara

BOOOM !


Sen åkte vi hem och åt chips och körde dunken jäätte kuulllll!


Hejdå alla sööteee!



Freja Tidblom ♥

Presentation

Freja Tidblom

Jaaag!

Freja Tidblom ♥

FrejásGästbok

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Freja Tidblom ♥

Adda på FB ! Freja Tidblom

 

MSN: Freja_bree@hotmail.com&uml;

 

BDB: Busunge0

 

 

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards