Myyy blogg my rules,FrejaTidblom ♥

Alla inlägg den 2 juli 2011

Av Freja Tidblom - 2 juli 2011 21:44

har vart dålig på att läggga upp dagens youtube-låt ! så nu ska jag banne mig ta och kommma ihåg det !



aa här kommer dagens youtubelåt !


Dessie-Whatcha Got♥

Av Freja Tidblom - 2 juli 2011 20:12

  Jag när vi sprang !

Allt gjick jätte braa enda tills jag trampade snett ! JAJA nu har man bandach menmen ! inget att göra ått   


Av Freja Tidblom - 2 juli 2011 18:28

Stooolt ! Föratt mamma och jag ska ut och springa ska träna upp kondisen såklart !Skulle bara säga deet  ! Hejdååå /Freja

Av Freja Tidblom - 2 juli 2011 18:17

/En liten videoblogg jag fixade ihop !




Av Freja Tidblom - 2 juli 2011 16:48

Chaaaba juup sitter som sagt inne och chillar eftersom vädret ute är piss , men nu så kommer solen fram liite liite och det har slutat åska men det är fortfarande lite regn i luften !

Ajaa jag  har ialafall ätit mat och det bleev spagetti och köttfärsås en gammal klassiker som alltid är såå god !

Jaag har tillochmed hunnit fika , naajs va ?? ! Bjuder på en ny och fräsch bild Sofie tog på mei när vi va ! ♥   



Tjaaaao !   //Freiia


Av Freja Tidblom - 2 juli 2011 14:24

ussh fy och blää villket väder ! Det oskar och spöregnar +ingen sol !

Aeeeeee skiiit ocksåå jag som hade tänkt att ligga ute och schteeka i solen !

Men det ä väl bara att hita på något annat !



  + att nu så blixtrar det ocksåå !

att jag mår sjukt illa !


Fast det är dock ganska mysigt att sitta inne med datan i knätt och med en filt !


Aja nu ska jag försöka stoppa i mei lite mat !


//////////////////////Freiaaa




Av Freja Tidblom - 2 juli 2011 11:59

      bild jag toog idag !


Chaba jag har superduper tråkigt !

Íngen ´vill va ! Men det är väl bara att hitta på något !

////////////////////////////FReia


Av Freja Tidblom - 2 juli 2011 09:53

Hej Hej , iår var jag på grönalund med bäästa soofieee !



Här kommer lite bilder :


  Jaaag !   sötaaa sofieee !   joaar och emilåker in i kärlekstunneln !  Pussheeej //Frejaaaa

Tidigare månad - Senare månad

Freja Tidblom ♥

Presentation

Freja Tidblom

Jaaag!

Freja Tidblom ♥

FrejásGästbok

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Freja Tidblom ♥

Adda på FB ! Freja Tidblom

 

MSN: Freja_bree@hotmail.com&uml;

 

BDB: Busunge0

 

 

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards