Myyy blogg my rules,FrejaTidblom ♥

Alla inlägg under mars 2011

Av Freja Tidblom - 13 mars 2011 20:46

Dagen <3

 

 

Ida ä det söndag och ja vakna , sen gick ja up chatta med några på fb ! sen så åt ja lite frukost va me Lelle o sen typ käkkkke

ja mat ! ja dusha o drog t bussen direkt efter maten ! för ja skulle på dans ... sen på dansen träffa ja Emmy o Linnea peah.

 

Sen éfter dansen fick jag sjus av Sysslingmamma o linnea hem . när ja kom hem fika ja o sen gjorde ja engelska läxan OS.V  . sen kom lejjjla o vi spela ett BONDESPEL  (hahhah) de va kult xd!

Mmm vi spela de typ enda tills vi va tvugna o gå me Leo o sen vadet SOLSIDAN (veckans höjdpugnt)

 

Oh nu sitter ja här ´: nu ska ja besöka lite bloggar :)

 

 

Bilden tagen idah !    DRIVBILD XDXD

igga bilden ! ;)))))  

Av Freja Tidblom - 12 mars 2011 13:16

  

Bild tagen NU !


Hej bree !

Ska ´dra ner till HC snart ! Kanske träffar ngn kompis elr n´ågot ida !


Sen blire melodifestivalen iDA OCKSÅ !  


hare chill så kanske ja bloggar mer ikväll ! puSS

Av Freja Tidblom - 10 mars 2011 20:21

sitter på köksgolvet me datan :))))     



Av Freja Tidblom - 10 mars 2011 19:56

Hej jag heter Freja o ären KOOOOO ! hah naevars :)

 

 

Efter skolan kom mormor o hämta me and Joar ! sen drog vi te HC och åt på lindhals (elr hur de stavas).

Sen drog vi hem o jag satte mig vi datan ! sen gick ja ut till Malou sen laga ja pankakes !

 

 

I skolan vare jää0te nice ! Ja skriver lite svengelska ! (DE ÄGER)

 

Hejdå jag heter Freja o ären KOOOOO ! hah joovars !

Av Freja Tidblom - 5 mars 2011 07:41

  

Javet att vi bråkar ibland men ... Du kommer alltid o finnas i mitt hjärta !

Jag  har bästa lilebrorn ! Fast vi bråkar iblsand så löser det sej allti !

Av Freja Tidblom - 4 mars 2011 21:21

Fredagggg     Fredaag fredaggg  

 

fredagg i mitt hjärta :*

 

Idag vaknade ja o drog te skolan ! där så va ja baa  ! spolar fram till slutet av dagen nu ! för då skullle ja o Jay te strömma ...

där så körde vi BINGO hahh de va skit kult   

mhm sen kom mamma o .s . v ...

när ja kom hem drog ja til Lelle o vi va enda tills typ nu !

 

Ängel   

 

 

 

Av Freja Tidblom - 3 mars 2011 20:33

Livet leker :*

 

  otrolligt skönt o bara leva livet <3 <3 <3 <3

 

idag så vaknade jag o fixade mig o så . sen drog ja te skolan o sååå .

Ja o Clara , Ebba , Hedda o ngn mer fixade en liten överaskning te Jaden som fyller år idag !

Alla säger GRATIS  te Jaden !

men ialf sen i skolan så kom kulturskolan te oss o vi fick göra några himla tråkiga övningar vi gjorde dom typ hela dan tills ef´ter lunch då hade ja nationelt prov i engelska !  ja ä dock inte bäst på enelska ! / ja äe dålig på engelska /

 

aaa sen kom mormor o hämta mig o sen lekte dagen vidare !

ja lovär att ja bloggar himla mkt imorn !

JA ÄLSKAR BRUNO MARS - GRENAGE !

 

                                 NI KAN LYSSNA PÅ DEN HÄR NEDANFÖR   

 

Freja Tidblom ♥

Presentation

Freja Tidblom

Jaaag!

Freja Tidblom ♥

FrejásGästbok

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Freja Tidblom ♥

Adda på FB ! Freja Tidblom

 

MSN: Freja_bree@hotmail.com&uml;

 

BDB: Busunge0

 

 

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards