Myyy blogg my rules,FrejaTidblom ♥

Alla inlägg under april 2011

Av Freja Tidblom - 30 april 2011 09:07

Jag är kääääääääääääääääääääär i Cody ! :*

Av Freja Tidblom - 29 april 2011 16:40

Hej ! Pussgurkor ...!




Idag hade vi hemkunskap i skolan va så himlaa kul !

Aaa och vi behövde nästan inte jobba någonting :)

Vi hade cafe' också !


Och nu ska ja nog ... juste bädda sängen.

och gå ut till Malou och hoppa lite studsmatta och chilla lite och javetinte något mer!   



Känner ialafall att ja inte kan sitta ine mer och hecka


MÅSTE LIKSOM GÅ UT !






..KYsssss !

Av Freja Tidblom - 26 april 2011 21:10

Ibland undrar man ! ?........................................


vrf folk skriver så konstiga grejer ! :(

Av Freja Tidblom - 26 april 2011 18:21

Ahahahah läs rubriken ;)))

  


ja är glad !  


nerå men nu ska jag komma på något bra och skriva !



Dagen :

imorse va det riktigt segt att gå upp faktiskt !

men sen kom ja till skolan och träffade alla enormt bra vänner ! (NI BETYDER ALLT)

ajaa sen gick dagen på vi hade engelska också men ja hade min engelska bok hemma ! :)

sen efter lunchen så hade vi gympa efter skolan gick ja till strömma i typ 20 min . o sen kom mamma och ja skulle till Hageby o handla lite grejer ja behövde !!!


SKÖNT OCH SKRIVA AV MIG LITE !!! kanske bjuder på lite mer bilder ikväll ...


Hejdå sålänge ;*

Av Freja Tidblom - 25 april 2011 19:46

Chilll !

 

har vart hoss mormor och ska chilla nu!

 

sola massa i det underbara vädret idag !

nu ska ja bara ta't lugnt och inte göra något speciellt !

 


Av Freja Tidblom - 24 april 2011 22:19

PÅSKAFTON I ÖSTRA RYD !

bjuder på bilder från påskafton !


         

Av Freja Tidblom - 24 april 2011 09:47

Hej alla glada, läsna, arga, käraa os.v ....

 

IALAFALL SÅ GLAD PÅSK !

 

Kan lägga upp lite bilder från min påskafton I Ullstorp !

 

 

 

 

 

Hejdååå sålänge !!!

Av Freja Tidblom - 19 april 2011 13:49

Jag, Joar och Lelle hart bäst!!!!



Vi nördar bondespelet !




   Javet bilden är suddig men det är taget med WEB CAM ! ;)))

Freja Tidblom ♥

Presentation

Freja Tidblom

Jaaag!

Freja Tidblom ♥

FrejásGästbok

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Freja Tidblom ♥

Adda på FB ! Freja Tidblom

 

MSN: Freja_bree@hotmail.com&uml;

 

BDB: Busunge0

 

 

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards