Myyy blogg my rules,FrejaTidblom ♥

Alla inlägg den 22 juni 2011

Av Freja Tidblom - 22 juni 2011 20:45

  Har precis tagit lite egopics här kommer en av dom !

  och häär kommer en bild på mig och hedda i bilen på väg till Västerås på cisv läger som ägde !


Justee jag bilder från CISV lägret kommer senare eftersom jag väntar på att Kyra ska skika dom !

Lägreet vr skitkuul med dom bäästa tjejorna !!!! ♥♥♥♥


Men nu taggar jag om till midsommar för då ska jag till skarasommarland med bäästa maja och hennes familj !!!!Och ta det lugnt jag ska ta med mig systermakeran om den inte pajar men det får den inte göra för då så klipper jag av mitt hår av ilska ! neevars hahah, jag ä litee flum just nu  !Men nu ska jag va social mot Kevin älskling på msn !  








Puussskorv   // Freia T



Freja Tidblom ♥

Presentation

Freja Tidblom

Jaaag!

Freja Tidblom ♥

FrejásGästbok

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS

Freja Tidblom ♥

Adda på FB ! Freja Tidblom

 

MSN: Freja_bree@hotmail.com&uml;

 

BDB: Busunge0

 

 

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards