Myyy blogg my rules,FrejaTidblom ♥

Alla inlägg den 19 juni 2011

Av Freja Tidblom - 19 juni 2011 11:52

Hejdååå norrköping !


Yees boox ! Nu ska jag bara säta upp håret i en bulle ! och kanske ta ett äpple sen så åker jag till vera ! från vera så skutsar några oss till... VÄSTERÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅS !

Som ni vet så ska jag på cisv läger !

och jag kommer inte hem förns på onsdag och jag kommer INTE

blogga något alls !

för man får inte ta med sig mobilen så jag kommer inte kunna mobilblogga !



Hejdåå //Freia T



Av Freja Tidblom - 19 juni 2011 09:02

Yeees nu så packar man för om 3 timmar så åker man till Västerås meed hedda,kyra vera&Märta !

PÅ cisv läger det kommer bli skiit kul , men inte för bloggen för jag kommer inte att blogga tills på onsdag när jag kommer hem  !
Man får inte ha med sig mobilen så jag kommer inte kunna mobilblogga  

ajaa det får b li ett långt inlägg när jag kommer hem!  

 

  PIC: från igår på golfbanan !


//Frejaaaaayeeeey

Freja Tidblom ♥

Presentation

Freja Tidblom

Jaaag!

Freja Tidblom ♥

FrejásGästbok

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Freja Tidblom ♥

Adda på FB ! Freja Tidblom

 

MSN: Freja_bree@hotmail.com&uml;

 

BDB: Busunge0

 

 

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards